יום חמישי, 12 בנובמבר 2009

כישלון במבחן בתקשורת

איזה כותרת מפוצצת, נכון? הייתם מצפים שאני למשל אכשל במבחן הזה, או בעלי, אפילו יש הגיון מסוים בזה שהילד או הילדה יכשלו, אבל מי שנכשל, מכל האנשים בעולם, היה דווקא הפעוט.

בשבוע שעבר זומנו לקבלת חיסון בטיפת חלב (טוב, זומנו זה לא ממש מבטא את זה ששכחתי שהילד אמור להתחסן לפני כמה חודשים ואחר כך לא היה החיסון במלאי ובינתיים הילד כבר כמעט נזקק לחזור ולעשות את חלק א' של אותו חיסון...), והאחות החביבה שהבינה שמאוד קשה לנו להגיע להתחסן (מספר הפעמים ששוחחתי איתה בטלפון כדי לדחות/להקדים את המועד די הבהיר לה את הנקודה) קבעה לנו גם מבחן בתקשורת.
עיקר הדאגה שלי לא נבעה מהחיסון עצמו אלא מהצורך להסביר לפעוט מה זה החיסון (או למה הולכים להכאיב לו), "זה כמו תרופה קטנה" ניסיתי את כוחי, "לללאאאא" צרח הפעוט וניסה לברוח, "לא אוצה תופה, לא תופה, איכסה...", "טוב, זה לא בדיוק תרופה, זה קצת כמו עקיצה" ניסיתי את כוחי, "לללאאא", צרח שוב הפעוט "קיצה זה איה, כואבי..", ולכן נאלצתי לרדת מהנושא לחלוטין ולחכות לבאות.
התחלנו במבחן, האחות שמה על השולחן מזוודה קטנה מלאה צעצועים, כיסתה את הפה בכרטיסיה לבנה שהחזיקה ביד כך שרק עיניה הציצו בפעוט (כי על הדרך עושים גם מבחן שמיעה) והתחילה לשאול את הפעוט שאלות, הפעוט הסתכל עליה בתמיהה וניסה להבין למה היא מתנהגת בצורה כל כך מוזרה, הוא אמנם הרים חלק מהחפצים שהיא ביקשה אבל התייחס אליה בחשדנות ראויה לציון, אחר כך האחות ביקשה ממנה להגיש לה את הקוביה הגדולה והוא למרבה הזוועה הושיט את הקטנה (את הקטנה, כן, שיאו של המחדל), אחר כך האחות הפילה את הקוביה על הרצפה (מתוך תקווה שהפעוט יגיד "נפל") והוא פשוט קם בחדווה רבה מהכסא והעיף את כל הצעצועים (כולל המזוודה הקטנה) על הרצפה (מה, לא זה המשחק?)
ואז, אחרי שהוא היה בטוח שהיא חברה שלו ומשחקת איתו היא קמה וחיסנה אותו ללא שום סנטימנטים.

אנחנו זומנו לעוד חודש וחצי בתנאי שנעבוד בבית על החומר (בעיה במילות יחס כמו "בתוך", "על", "מתחת" וכדומה... עדיף שנעבוד גם על "גדול קטן" ואולי גם קצת על הפן ההתנהגותי).
קצת תמונות של חותמות שלא הספקתי להעלות, שיהיה לנו סוף שבוע של כיף
נשיקות,
מקופלת









17 תגובות:

דנא אמר/ה...

תגידי-לא אמרו לך שבילד שלישי מגיעים לטיפת חלב רק בשביל החיסון? בחורה כישרונית כמוך בטח היתה יכולה להביא איזה תירוץ.... אני צופה לפעוט גדולות ונצורות, הבין טוב מאד מי עומדת מולו ומה הרמה. שלה...החותמות מדהימות.

יפעת אמר/ה...

גם ילד שני זה רק טיפת חלב לחיסונים....
והחותמות נהדרות. כל פעם מחדש את מקסימה אותי איתן.

Sivi אמר/ה...

נו לא ברור לך שהיא נכשלה? זה כמו יפני שמגיע לארץ ומתעקש לדבר יפנית. גם אני לא הבנתי מה האחות רוצה מהילדים שלי וחטפתי נזיפות לעילא.
אנחנה. כלום לא משתנה תחת השמש

הניק זיקוקית תפוס אמר/ה...

כשהתאומים שלי היו בני כמה חודשים ניגשנו לטיפת חלב לצורך חיסון. האחות שאלה אותנו אם הם כבר מדברים.. סליחה?? איזה מדברים?? הם רק נולדו, נכון היא ענתה אבל הם בטח מקשקשים כבר אז בעלי אמר בציניות שרז אומרת "אבא" אז האחות שאלה אותו אם הוא חושב שכשהיא אומרת אבא היא באמת מתכוונת...
בקיצור, הבנו שאין עם מי לדבר, אי אפשר להבין אותן וגם לא לצחוק איתן, לבוא, לחסן ולברוח...
:-)
החותמות שלך מושלמות.

לירון בן דוד אמר/ה...

עדיף שאני אשמור את מחשבותיי על טיפת חלב לעצמי...
החותמות מקסימות
שישבת נעים

Big Mook Craft אמר/ה...

החותמות מקסימות כרגיל.....אני שונאת טיפות חלב, תמיד הילדים הגאונים שלי יוצאים שם מפגרים, באנגליה אין דבר כזה, כולם מפגרים במילא, פשוט האחות מחסנת וזהו!

אנונימי אמר/ה...

לא סתם נקרא שמם במחוזותינו "טיפשת חלב" החותמות מעלפות כרגיל....

rinat אמר/ה...

חחחחחחח אני קוראת ומתפוצצת מצחוק,צריך לאבחן את האחיות לא את הילדים :-)חותמות.מתוקות,מיוחדות ויפיפיות כרגיל.

http://www.tapuz.co.il/blog/UserBlog.asp?Blogid=120520

הפיה לולית אמר/ה...

קטעים איתך. אצלנו מהזמן הם מפסיקים לינוק, החיסונים זה קטע של אבא, למה אמא לא עומדת בזה...את מוזמנת לאמץ :)
(זה שאמא בתחום זה ממש לא קשור לעניין).
חותמות מקסימות, הדיוק שלך מדהים אותי.

אילאיל אמר/ה...

גם אנחנו נכשלנו לפני חודש במבחן בתיקשורת - תאמת זה היה ממש מחדל. לא קבעתי שום מבחן. באתי לחסן את הקטנצ'יק (בגיל של שלך אגב) ופתאום היא תקעה לי את המבחן - ברור שנכשלנו!!! הייתי מאד מודאגת אם הוא היה עובר :)
מיותר לציין שהוא גאון, נכון?

gallish אמר/ה...

גם שלי לא עבר את המבחן.
הוא התיישב מול האחות ופשוט סגר את הפה ולא היה מוכן לשתף פעולה (כשבבית הוא לא סותם ואין לי ספק שהוא יודע את ה"תשובות".
ממש לא התרגשתי :-) אני הרי יודעת עם מי יש לי עסק...

AYELITA.Studio אמר/ה...

הפוסט מצחיק כתמיד!
החותמות מהממות, בא לי לרכוש עוד אחת
איילת

הדר אמר/ה...

מקסים איך כל דבר שמעצבן את כולנו את מצליחה לתאר בדרך שכל כך מהנה לקרוא...
ואין אמא בארץ שלא נתקלה בשגעונות של טיפת חלב (למרות שאני מודה שעם הגדולה היתה לי אחות מופלאה,
אבל אח"כ,עם הבנים, התיישרנו על השטויות הרגילות של האחיות הממוצעות).
וחוצמזה - נגה מאוד שמחה שהעלית את החותמת שלה לבלוג!

נשיקות!
הדר

אנונימי אמר/ה...

הי זו אני בחותמת...
הטיפת חלב האלה הן חבורת פוסטמות (ויסלחו לי כל הקוראות אותך הבכור לאחות שהיתה לא נשואה ובלי ילדים, ובלי להניד עפעף היא הטיפה לי על מה הם אמורים לעשות או לא לעשות- לפי הספר.
הלו גברת? איזה ספר בראש שלך? גדלי ילד בעצמך ואז תבואי לדבר איתי על התהפכויות, וכו'.
בקיצור עם השניה כבר הגעתי הרבה פחות.

נראה לי שאני צריכה עוד חותמת...
הילה696

אמא של ניבי אמר/ה...

מה כבר אפשר להגיד על טיפת חלב שלא נאמר כאן?
כולנו מסכימות שיושבות שם חבורת נשים מקובעות, שפועלות לפי הספר, חסרות חוש הומור!
העבודות שלך מדהימות כרגיל.
הרבה נחת מהילדים המקסימים.

אפרת אמר/ה...

ילד שלישי, שנתון אחר, אותה חוויה.
הולך? לא
מוחא כפיים? לא
יודע איפה אור? לא
מצחיק אותי שלב השאלון הזהה

nits אמר/ה...

הכל בגנים...

החותמות מקסימות.